دومین محموله از كمك های ایران به سوریه وارد دمشق شد
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار ایرنا در دمشق ، این كمك ها كه شامل دارو ، پتو ، چادر ، تجهیزات پزشكی ، اورژانس و تجهیزات دستگاه دیالیز است ، امشب با یك فروند هواپیمای اختصاصی وارد دمشق شد.

وزن دومین محموله ارسالی از ایران به سوریه 15 تن است.

اولین محموله از كمك های جمهوری اسلامی ایران به سوریه شامل دارو و تجهیزات پزشكی به میزان 40 تن بامداد پنجشنبه با یك فروند هواپیما وارد فرودگاه بین المللی دمشق شد.

هنگام ورود دومین محموله از كمك ایران به سوریه شماری از مقام های دو كشور از جمله 'محمدرضا رئوف شیبانی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه و مسوولان وزارت بهداشت و هلال احمر این كشور حضور داشتند.

این كمك ها پس از ورود به دمشق تحویل مقام های هلال احمر سوریه برای ارسال به مراكز و مناطق مورد نیاز شد.

شیبانی در جریان ورود اولین محموله از كمك های ایرانی به سوریه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دمشق گفت كه این كمك اولین محموله از كمك های ایران به كشور دوست سوریه و در راستای مناسبات گسترده و حمایت تهران از این كشور در ارتباط با تحولات اخیر صورت می گیرد.

وی افزود: سه محموله دیگر كه در آینده وارد سوریه می شود ، شامل مواد غذایی ، لوازم زندگی ، آمبولانس ، چادر ، پتو و دیگر مایحتاج مردم سوریه در مناطق بحرانی خواهد بود.

سفیر ایران در سوریه ارسال این كمك ها را نشانه دوستی و محبت مردم ایران به مردم سوریه دانست و گفت : با توجه به اقدامات تروریستی علیه مردم سوریه در برخی مناطق این كشور این كمك ها در راستای كمك به آنان صورت می گیرد.

سوریه از یك سال پیش شاهد ناارامی ها در برخی از مناطق مركزی و مرزی این كشور است .

خاورم**1436





:: برچسب‌ها: سفر , هندوستان ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 26 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: